שיפוץ משאבות מים

תהליך שיפוץ משאבות מים

משאבות המים מיוצרות באופן מוקפד במפעלים מובילים תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. זו הסיבה שכאשר מבצעים למכשור זה תחזוקה שוטפת נכונה שהיא מונעת, הסיכוי לתקלות פוחת. בזכות התחזוקה הזו לא יהיו תקלות של שבר או תקלה אחרת במערכת שתעצור את פעילותה של המשאבה.

שיפוץ משאבות מים

טיפול בתקלות במשאבות

אם יש בעיה במשאבת המים כמו לדוגמה נזילה של מים, המשאבה אינה מסתובבת כיוון שהיא תקועה או שהיא משמיעה רעשים לא מוכרים, כדאי להעביר אותה לבית המלאכה של טכנו פרויקטים כדי שאנשי המקצוע המיומנים יבצעו בדיקה מעמיקה של המשאבה. לאחר תהליך האבחון, משפץ המנועים המיומן מודיע ללקוח מהי התקלה שאותרה ואם יש צורך לבצע שיפוץ משאבות מים ומהן העלויות עבור עבודה זו.

אופן השיפוץ של משאבות מים

כאשר איש המקצוע מפרק את המשאבה התקולה, הוא מבצע את הפעולות הנדרשות כמו לדוגמה:

  • הוצאה של ציוד צנרת תקול והתקנה של ציוד חדש במקומו.
  • הוצאה של אביזרים שנשחקו והתקנה של אביזרים חדשים במקומם.
  • הוצאה של מאיצים קיימים והתקנה של מאיצים חדשים במקומם.
  • שליפה של אטמים קרועים או לא תקינים והתקנה של אטמים חדשים.
  • הוצאה של חלקי גוף המשאבה שהם תקולים והתקנה של חלפים חדשים.

מהלך שיפוץ המשאבה

הטכנאי מבצע את כל הפעולות הנדרשות על פי הצורך הספציפי, מתקין את החלפים החדשים ובתום השלבים האלו, הוא מבצע כמה בדיקות טכניות כדי לבדוק את אופן הפעולה לאחר שיפוץ משאבות מים. תהליכי הבקרה הם גם מכניים וגם חשמליים ואם הכול נראה תקין, מאפשרים למשאבה לעבוד בבית המלאכה כמה שעות או כמה ימים, כדי לאות את תפקודה בפועל לאחר השיפוץ.

אם המשאבה עובדת כיאות, אפשר להעביר אותה בחזרה אל הלקוח ולהתקין אותה במיקום הרלוונטי, כמו לדוגמה בבריכת אגירה של מים על הגג של מבנה מגורים. במעמד זה מקבל הלקוח אישור לתקופת אחריות על הפעולה המקיפה של שיפוץ משאבות מים וזאת לפרק זמן של כמה חודשים או שנה בהתאם לפעולות הספציפיות שבוצעו.

ידע מקצועי טכני

כאשר יש צורך בשיפוץ משאבות מים חשוב לשוחח או להגיע אל המומחים של טכנו פרויקטים כיוון שיש להם ניסיון רב שנים בתחום זה. לאור זה האבחון שלהם לגבי מהות התקלה הוא מדויק. מעבר לכך הטכנאים עוסקים בתחום זה לאורך זמן ולכן הם מבצעים את כל התיקונים או ההחלפות באופן מוקפד ועל פי הוראות היצרן. כך לאחר שיפוץ משאבות מים אפשר ליהנות מהמשאבה לפרק זמן ארוך נוסף.

מומחיות תיקון משאבות אינו עניין של מה בכך ולכן אם יש לכם משאבה שאינה פועלת כיאות, ויש לכם חשש סביר שהיא לא תקינה, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר כדי לקבל חוות דעת טלפונית ראשונית ולאחר מכן תעבירו אלינו את המשאבה לטיפול המקצועי ביותר שאפשר לקבל בקטגוריה זו.

 

דילוג לתוכן