מפוחים לפינוי עשן

מפוחים מיוחדים לפינוי עשן

התפקיד של מפוחים לפינוי עשן הוא לבצע פינוי של עשן. כאשר יש עשן עקב שריפה בכל סדר גודל, המטרה היא להפחית את הסיכון לשאיפת עשן על ידי בני האדם וחיות המחמד ולצורך הפחתת הנזק בשל מקרה זה.

ההשלכות של הדליקות

דליקות הן מסוג האסונות שאינם צפויים וקורים עקב סיבות שונות כמו חום רב, קצר חשמלי ועוד. המומחים של חברת טכנו פרויקטים מתקינים מפוחים לפינוי עשן כדי למנוע נזקים של החום הרב ושל העשן הסמיך וכך הם מצילים את הפגיעה בגוף וברכוש. עסקים רבים כמו מסעדות ומשרדים, נדרשים להתקין מפוחים וזאת כחלק מהדרישות לצורך קבלת רישיון עסק. צוותי כיבוי האש מגיעים לבדוק את המפוח שהותקן ומאשרים או לא מאשרים את הציוד לצורך קבלת רישיון זה.

מפוחים לפינוי עשן מעניקים את המעטפת הבטיחותית עבור מפעלים שונים אשר פועלות בהם מכונות תעשייתיות שונות שכל אחת מהן מייצרת חלקיקים וחום אשר מתפזרים באוויר. באמצעות מפוחים יש אפשרות חשובה להפחית את הסיכון לקיומם של בעיות בריאותיות של העובדים, לאור השאיפה של החלקיקים המסוכנים. בנוסף לכך מפוחים אלו יונקים במהירות את כמויות העשן ומנתבים אותו החוצה ולכן הימצאותם ופעילותם בעת שריפות היא אקוטית.

מפוחים לפינוי עשן.

הפעילות המעשית של מפוחים לפינוי עשן

הפעולה הטכנית של פינוי עשן היא בעלת חשיבות רבה בכל חלל עבודה כיוון שהמפוחים יוצרים זרימת אוויר עוצמתית וכך דואגים לפינוי העשן והתוצרים הנלווים שלו באוויר, כיוון שהם עלולים להתלקח ולהגביר את עוצמתה של השריפה.

מפוחים אלו הם קלים יחסית להתקנה, לתפעול ולתחזוקה. הם כוללים מנוע עוצמתי שהוא מוכן לפעולה בכל תרחיש. בהתאם לגודלו של האולם ולדרישות של כיבוי אש מתקינים את הדגם המתאים ביותר על פי גודלו ורמת היניקה שלו.

המפוחים האלו מובילים לרמת בטיחות גבוהה במקומות שבהם הם מותקנים, במחסנים, חניונים, בתי מלון, מפעלים ומקומות רבים נוספים וזאת כחלק מההיערכות במקרה חלילה של דליקה על כל השלכותיה הבעייתיות.

תכונות טכניות של מפוחים

מפוחים אלו מתוכננים על פי ספיקות אוויר גבוהות וזאת נגד לחץ בינוני. הצוותים המיומנים של טכנו פרויקטים בוחרים מפוחים בעלי רמת רעש נמוכה וזאת כדי לא להפריע לעבודה השוטפת של העובדים, או לחלופין של הדיירים בסביבת מגורים.

המסוגלות של כל מפוח בהתאם לקוטר שלו היא לעבוד באופן רצוף 24 שעות ביממה ויש בהם נצילות גבוהה וצריכת חשמל נמוכה. המפוח נצבע בצבע דו רכיבי וזאת כדי ליצור עמידות מקסימלית בתנאי חוץ.

מערכות מתוחכמות עבור מרחבי הסעדה

מפוחים לפינוי עשן עבור מסעדות, מטבחים של חברות קייטרינג ואולמות אירועים, מיוצרים מפלדה מגולוונת והם בעלי תכונות ייחודיות, כמו לדוגמה פתחים לניקוז השמן, בולמי זעזועים ומכסים מעל המפוחים.

אם אתם עומדים לפתוח עסק חדש, הנציגים המיומנים שלנו ישמחו לתת לכם הכוונה לגבי המפוחים שהם הטובים והמתאימים ביותר עבורכם על פי התקנים המחמירים. השאירו כאן את הפרטים שלכם ונשוחח אתכם בהקדם.

דילוג לתוכן